LA.NOIRE حتما بخوانيد.
نوشته شده توسط : سيداميد مديري

 

L.A.Noire3

L.A. Noire جدید ترین عنوانی است که Rockstar آن را منتشر خواهد کرد. بازی را استودیوی Team Bondi می سازد که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و این بازی اولین بازی رسمی آن خواهد بود. البته با توجه به نظارت مستقیم راک استار بر بازی و سابقه ی این شرکت در بازی های سبک Sand Box ، چندان نگران بازی نیستیم!

در این مقاله قصد داریم تا حدی به جزئیات این بازی بپردازیم و سعی داریم شما را برای بازی کردن L.A. Noire آماده کنیم..!

L.A.Noire  قبل از بازی کردن L.A. Noire ، بخوانید!

- در ابتدا راک استار بازی را به عنوان یک بازی انحصاری PS3 معرفی کرد؛ اما چند هفته بعد از آن وجود نسخه ی X360 را هم تایید کرد.

- بهتر است بدانید که ناشر بازی شرکت Rockstar است؛ یعنی شرکتی که  سری های  GTA , Red Dead , Midnight Club , Manhunt , Max Payne , The Italian Job , Oni , The Warriors و Bully را ساخته! (یعنی انتظارات را تا درجه ی آخرش بالا ببرین!)

- سازنده ی بازی یعنی استودیوی Team Bondi ، یک استودیوی استرالیایی است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و L.A. Noire اولین و آخرین بازی آن ها در این نسل است؛ طبق چیزی که برندن مک نامارا ، موسس Team Bondi در وبلاگ خود نوشته ، این استودیو می خواهد از پیشتازان نسل بعدی بازی ها باشد و تمرکز اصلی خود را روی نسل بعدی گذاشته.

- بازی در دهه ۴۰ میلادی می گذرد. جایی که سازندگان لس آنجلس را به طرز شگفت انگیزی بازسازی کرده اند تا داستان کاملا مافیایی خود را در آن روایت کنند.

- همانطور که از اسم بازی پیداست ، سبک گرافیکی بازی مانند فیلم های نوآر – بین دهه ی ۴۰ تا ۵۰ میلادی – است که موتور پایه ی قوی بازی آن را به بهترین شکل ساخته است.

- بازی دید کثیفی از مافیا را به نمایش می گذارد؛ دیدی که در آن فساد و مواد مخدر بیش از همه چیز جلوه نمایی می کنند.

- موزیک های Jazz و خاطره انگیزی ، چه در رادیوی خودرو ها و چه در منو های بازی نواخته می شود که دقیقا یاد آور دهه ای است که بازی در آن می گذرد.

L.A.Noire1  قبل از بازی کردن L.A. Noire ، بخوانید!

چگونگی روند شکل گیری بازی :

در بهمن ماه سال ۱۳۸۲ ، برندن مک نامارا ، رئیس استودیوی Team Bondi در مصاحبه ای اعلام کرد که این استودیو با همکاری Sony در حال کار بر روی یک پروژه ی بسیار بزرگ هستیم و مدتی است که کار آن را شروع کرده ایم. در ۲۱ خرداد ۸۶ ، کمپانی Take-two ، ناشر بازی های Rockstar تایید کرد که بازی استودیوی Team Bondi که L.A. Noire نام دارد ، به صورت انحصاری بر روی پلی استیشن ۳ عرضه خواهد شد.

اما مدتی بعد یکی از مدیران Take – two در تماس با خبرگزاری ها گفت که بازی علاوه بر پلی استیش ۳ ، بر روی ایکس باکس ۳۶۰ هم عرضه می شود و به هیچ عنوان یک بازی انجصاری نخواهد بود. البته آن ها بسیار دوست داشتند که بازی را بر روی کنسول های نسل بعدی عرضه کنند که با موج حسگر های حرکتی مانند PS Move و Kinect و طولانی تر شدن عمر کنسول های نسل حاضر ، از این تصمیم صرف نظر کردند و مجبور شدند که اولین پروژه ی خود را در نسل حاضر بسازند.

L.A.Noire2  قبل از بازی کردن L.A. Noire ، بخوانید!

در یکی از شماره های مجله ی معتبر Game Informer نوشته شده که L.A. Noire نزدیک به ۲۰ ساعت دیالوگ یا به عبارت دیگر ۲۰۰۰ صفحه متن دیالوگ دارد و صدا پیشه های مشهوری مانند Aaron Staton هم در آن به صدا پیشگی پرداخته اند.

در تریلری که ۲۰ آبان ماه امسال عرضه شد ، تاریخ عرضه ی بازی L.A. Noire ، نیمه ی اول سال ۲۰۱۱ میلادی اعلام شده است.





:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: